فروش فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

فروش انواع فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

فروش فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

فروش انواع فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

آبی تمیز و خالص بدون مواد شمیایی


تصفیه آب UV سازگار با محیط زیست ۹۹/۹۹ درصد میکروارگانیسم‌ها را غیرفعال می‌کند.

امروزه در سراسر دنیا، دسترسی به آب تمیز و خالص یک بخش اساسی از زندگی مردم شده است. فرض کنیم وقتی شیر آب را باز کنیم آب تمیز در دسترس نباشد. بسیاری از صنایع از جمله تولید خوراک و نوشابه، ورزش‌های آبی، آبزی پروری، پزشکی و باغبانی به آب تازه و تمیز نیاز دارند تا مطمئن شوند محصولات آنها بالاترین استاندارد را دارند. چطور می‌توان به این استاندارد بالای آب خالص دست‌ یافت؟

انواع دستگاه تصفیه آب فرابنفش (UV) آبی خالص و گندزدایی شده تهیه می‌کنند. هیچ میکروارگانیسمی از فیلتر UV در امان نیست. حتی ژیاردیا Giardia و کریپتوسپوردیوم Cryptosporidium مقاوم در مقابل کلرین نیز با تصفیه آب UV غیرفعال می‌شوند. تصفیه آب با UV اقتصادی، کارآمد، بدون مواد شمیایی و بدون اثر بر طعم یا مشکلات خوردگی است.

در سیستم‌های گندزایی آب UV، آب از یک محفظه معمولا استیل می‌گذرد که در آن یک یا چند لامپ UV قراردارند. پس هر پاتوژن توسط انرژی UV که به غشای بیرونی سلول آنها نفوذ کرده، از بدنه سلول می‌گذرد و هسته ژنتیکی (DNA) را تخریب کرده و توانایی بازتولید آن را از بین می‌برد غیرفعال می‌شود. گندزدایی آب با نور UV ساده، موثر است و از نظر محیطی، امن محسوب می شود. سیستم‌های UV به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ۹۹٫۹۹ درصد میکروارگانیسم‌های مضر را بدون افزودن مواد شیمیایی، تغییر طعم یا بو از بین ببرند. دستگاه تصفیه آب UV باعث تغییرات شیمیایی در آب نمی‌شود. جز انرژی چیزی افزوده نمی‌شود، بدین معنا که  کاربردهای زیادی دارد و صنایع گسترده‌ای می‌توان از آن استفاده کرد.

ثبت آگهی اینترنتی 

 درج آگهی اینترنتی

 نیازمندی های آگهی فروش

 آگهی فروش 

آگهی اینترنتی رایگان

  ثبت آگهی اینترنتی

درج آگهی اینترنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.