فروش فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

فروش انواع فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

فروش فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

فروش انواع فیلتر تصفیه آب و یخچال ساید

دستگاه تصفیه آب پیوریتک

تلفن تماس شرکت ۴۶۰۴۰۲۳۳

تلفن تماس شرکت ۴۶۰۴۰۲۳۳

تلفن تماس شرکت ۴۶۰۴۰۲۳۳

deserts

دستگاه تصفیه آب پیوریتک یک تصفیه آب خانگی است که دارای مخزن پمپ شیربرداشت و دیگر اکسسوری تصفیه آب میباشد . تصفیه آب خانگی پیوریتک از کیفیت مناسبی برخوردار است . ظاهر دستگاه تصفیه آب پیوریتک ce4   مقداری با دیگر دستگاه های تصفیه آب تفاوت دارد . یکی از ایراداتی  که میتوان به این دستگاه تصفیه آب گرفت این است که این دستگاه گیج فشار ندارد . بدنه تصفیه آب پیوریتک حالت پلاستیک و از جنس فایبر گلاس است .

دستگاه تصفیه آب پیورتکCE4 محصول تایوان بوده و دارای ۶ فیلتر جهت تصفیه آب به صورت اسمز معکوس یا RO  میباشد. این دستگاه تصفیه آب میتواند آب را تا ۰۰۰۱/۰ میکرون تصفیه کند و آب آشامیدنی گوارایی تهیه کند .

 

به این دستگاه فیلتر قلیایی به عنوان فیلتر هفتم تصفیه آب و فیلتر آنتی باکتریال UV به عنوان فیلتر هشتم تصفیه آب در صورت نیاز و درخواست مشتری اضافه میگردد.

این دستگاه تصفیه آب خانگی به عنوان یک دستگاه نسبتا گران قیمت بوده و به کسانی که مشکلی با پرداخت هزینه کمی بیشتر نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب ندارند , پیشنهاد میشود؛ البته طراحی این دستگاه نیز باعث متفاوت شدن این دستگاه تصفیه آب شده است.

 

شرح مراحل دستگاه تصفیه آب پیورتک CE4

مراحل پیش تصفیه شامل سه فیلتر :

فیلتر الیافی (فیلتر پلی پروپیلن) :

این فیلتر تصفیه آب خانگی از جنس پلی پروپیلن صد در صد خالص با فشردگی ۵ میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق , می باشد .

 

فیلتر کربن پودری تصفیه آب:

 

این فیلتر تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل سفید جهت حذف تری هالومتان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها ,رنگ ، طعم و بوی آب و همچنین کلر می باشد .

 

فیلتر کربن بلاک:

 

این فیلتر در تکمیل عملکرد مرحله دوم میباشد ؛ کربن بکار رفته در این فیلتر تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت حذف مواد شیمیایی موجود در آب می باشد .

 

فیلتر ممبران تصفیه آب :

 

این فیلتر به عنوان چهارمین و اصلی ترین بخش تصفیه آب خانگی بوده که از یک سری غشاهای نیمه تراوای رول شده با روزنه های ۰۰۰۱/۰ میکرون تشکیل شده است که در این مرحله مضرترین مواد محلول آب از جمله مواد غیر آلی  حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلایندههای میکروبیولوژیکی از  قبیلاندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و… حذف میگرند.

 

فیلتر پست کربن:

 

کربن این فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب, می باشد .

علت استفاده از این فیلتر در دستگاه تصفیه آب این است که آب پس از ذخیره در مخزن از این فیلتر عبور می کند , اگر آب به مدت طولانی در مخزن مانده و طعم و بوی آن تغییر پیدا کرده باشد با عبور از فیلتر پست کربن تغییرات  صورت گرفته بهبود می یابد .

 

فیلتر مینرال:

این فیلتر تصفیه آب جهت تنظیم pH و بهبود طعم و مزه آب مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه دارای پمپ , مخزن و شیر اهرمی با طراحی زیبا میباشد.


آگهی اینترنتی ثبت آگهی اینترنتی درج آگهی اینترنتی نیازمندی های آگهی فروش آگهی فروشرایگان ثبت آگهی اینترنتی درج آگهی اینترنت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.